Wednesday, October 7, 2009

MY THIRD LESSON-ADP



3 gambar ni aku edit semalam,lepas dapat ilmu tambahan ttg ADP dr kak emey..ilmu kalo x dipraktikkan x berguna,kan?so,aku trus apply apa yg aku dapat tu...hasilnya,ni la.....aku minta sgt jasa baik korang bagila apa2 komen pasal gambar2 yg dah aku edit tu...aku xkisah komen pedas pun xapa,asalkan membina semangat aku......time ni aku mmg tgah giler ckit buat ADP plak....org yg mula2 giler buat benda ni ialah mylin....la ni,dah berjangkit kat aku plak...sebenarnya nak edit gambar ni bukan senang.pada aku la, walaupun org tu ada byk ilmu ttg penggunaan icon2 dlm ADP, tapi kalo dia xkreatif dan susah nak menjana idea,xjadi gak gambar yg cantik...aku tengok bonus kat org seni la....sebab depa ni mmg dilahirkan dgn otak yg kreatif,satu keistimewaan yg ALLAH kurnikan kat depa dan x sume org ade kelebihan ni....so,kalo dia kreatif n teror ADP,insya-ALLAH cantik le hasil ADP depa....last but not least,kita gak boleh rujuk mana2 bahan mcm majalah,poster,iklan2 kat paper....kesimpulannya kreatifkan le idea korang utk menghasilkan sesuatu yg cantik.......adios marigos


2 comments: