Tuesday, July 7, 2009

INSPIRASI DI GUNUNG LEDANG

udara yg segar...bau yg harum........
kocakan air terjun umpama gelodak jiwa dan hati insan berduka lara....
percikan suci bersih gambaran hati yg nurani......


ni gambar budak2 group johor tengah smk tenggaroh...diorang terlibat dalam pertandingan malam kebudayaan..depa punya sketsa best gak ler........dapat tempat kedua...kira ok la



aku kena jd guru pengiring utk camping kadet JPA3 3 hari kt gunung ledang 3hari?ooh tidak..tula ayat2 asal yg berkumandang dalam kotak fikiranku....bosannya jd guru pengiring..utk program yg aku xpakar plak tu...dahle budak sekolah aku sorang je terlibat,xpasal2 aku kena iring dia...ishk2...xpaham...tapi, sebenarnya best gak bila dh sampai sana...tgok view yg indah2...hmm...syok gak rendam badan dlm air terjun lama2....boleh reduce tension ar....ni roomate aku merangkap guru2 pengiring kt gunung ledang resort.ktorang xnak tido khemah,so booking bilik chalet 3 hari...share 4 org...boleh tahan le harganya.









1 comment:

  1. eh, suke ati je die buat perumpamaan sendri kat air sungai tuh~hehe

    kadang best gak dpt berjalan free` bila lagi nk g tmpt mcm2 nih`

    ReplyDelete