Wednesday, February 10, 2010

kursus sekkop,hotel selesa pasir gudang

en.im,fasilitator group kitorang yg ensem...
dua buku ni beli kat plaza pasir gudang...keluar jap dr hotel g jalan2 sambil cuci mata....tiba2 kak imah ajak masuk kedai bulu...so,dpt le aku tangkap 2 buku ni....
aku n kak imah kat luar hotel selesa sblm gerak balik ke kluang
kak imah tgah posing maut utk tatapan husband tercinta ...heh
layan blues jap kat atas stage...
kak ima n en.im
masing2 tgah bertungkus lumus meyiapkan akaun koperasi masing2...

hmmmm...5-7hb feb yg lalu,aku n kak ima bergegas ke hotel selesa pasir gudang utk menghadiri kursus sekkop,koperasi sek....time tu plak sek tgah sibuk dgn sukan...apa lagi,aku setuju bebenor la nak ikut kak imah g pasir gudang...boleh release tension...lagipun dok hotel beb,sape nak bagi?lebih2 lagi skrg ni bajet utk pendidikan dh byk kena potong...so,kalo ade kena g kursus kat mana2 hotel,aku on je...target aku ialah nak makan best....hehe...

2 comments:

  1. Uiiii...mmg ensem la beb...nape x ngorat?
    X sangka plak objektif nieza nk makan sedap-sedap....tapi x pela kan...mmg patut...nieza kene tambah sikit berat badan...halus sangat...

    ReplyDelete
  2. nak ngurat apa bendanya....laki orang tu kak lin oii!!!xpasal2 kita kena pelangkung nanti,dh xboleh membesar plak...terbantut tumbesaran..hoho

    ReplyDelete