Monday, December 28, 2009

KENDURI KAWIN BAHARI

dgn ridz,adik no-5......
pengantin berdebar jap lagi nak aqad nikah
aque + ridz
merasa gak aku naik pelamin ek...jadilah...

kawin gak adik aku si bahari ni ar....
form 6 di ssaj
makan berdamai di umah pgntin prmpuan
last tol...oleh mak andam...
mak ayah n jiran sebelah umah
tol kedua dalam umah...susah tol nak naik pelamin ek...
tol pertama oleh kendarat....makcik2 tu mmgle...geram tol aku nengok kan...dh bagi duit pun xnak bangun2 lagi...cakap xckup..ade ke patut?bukan anak dia yg kawin kan?
pelamin idaman...
sebelum berkompang...
hantaran dr pihak pmpuan ke pihak llaki
hantaran dr pihak lelaki ke pihak pmpuan
semoga berbahagia ke akhir hayat
tema pelamin...hijau putih
pgntin bersama keluarga pihak lelaki
acara merenjis...dapat hadiah cokelat tu....best tol!
13hb dis 2009 adik aku no-4 nikah....so,majlis kahwin blgsung d umah pgntin pmpuan kt kg bentong...tema baju ijau putih....menarik gak le aku tgokkan pelaminnya...kalo tgok secara live nampak biasa,tapi kt gambar nampak cantik le pelamin tu....ni la yg dinamakan fotogenik kan...hehe...kenduri kt umah lelaki berlangsung pada 20hb dis 2009..ramai gak le yg datang..aku ucapkan tq pd guru2 yg dtg..antaranya yg aku perasan ialah kak yah,kak rozi,kak min,kak lin,cikgu siva,kak yati,fadzli,qiroh,zaleha...yg lain2 aku xperasan la....hmmm....buat kenduri kawin ni mmg penat bebenor..terutamanya lepas kenduri..nak bekemas penat giler...nasib baik ramai sedara,byk le keje2 yg depa tolong...so tahniah kat adik aku sbb dh jadi suami org....aku doakan smga berbahagia hgga ke akhir hayat...doa2kan la lepas ni aku pulak ye....insya-Allah...

No comments:

Post a Comment