Wednesday, May 27, 2009

PENGALAMAN MASUK PANGGUNG

nak citer cikit ni..ahad lepas aku, kiroh, ela n wan kitorang sama2 tgok wayang filem 'syurga cinta' arahan ahmad idham...happening gak le citer tu...mulanya aku dah ajak kiroh tgok citer tu masa hari pertama filem tu ditayangkan khamis 21 mei 2009, tapi kiroh tgh busy giler le waktu tu...terpaksa ditunda plan aku tu...tulah pgalaman kedua aku masuk panggung dalam seumur hidup ni...pglaman pertama masuk panggung masa tu tgok citer geng pengembaraan bermula...sbnrnya sebelum ni aku xpernah pun jejakkan kaki ke mana2 panggung wayang..takut dan xreti....aku tgok tmpat tu gelap dan menyeramkan je....tapi oleh sebab aku teringin sgt nak tgok citer geng,maka ku gagahkan juga kaki ni masuk panggung...best citer tu....masa ktorg tgok citer tu,panggung xpenuh,,so selesa gak le...tapi masa tgok citer syurga cinta panggung agak penuh....tapi xpa,sebab ramai keluarga yg dtg..parent bawa anak2 depa layan citer tu..okla...kalo korang belum tgok citer tu lagi,,g la tgok...ade byk mesej yg nak disampaikan...kelakar gak citernya....

No comments:

Post a Comment